7 maj 2011

Jag kommer int ha så jättemycket tid till att blogga idag. Jag dansar showdans och det är uppvisning idag. Jag hoppas att det inte hindrar mig från att blogga lite senare också, när jag är tillbaka.

 

Jag gick upp lite efter klockan 10 idag. Jag brukar inte gå upp så tidigt på helger (japp, jag går upp tidigt och lägger mig sent- sån är jag) men idag var det bara skönt. Och solen skiner fint ute!

 

Min första frukostbild någonsin. Haha! Jag tog mig självklart lite frukost och det blev yoghurt med havrefras och banan. Jag gillar inte yoghurt så mycket, men med banan är det okej!

Kommentarer
Postat av: simone

Ser gott ut :P

2011-05-08 @ 10:44:41
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0